حمایت از مشتری و راضی بودن کاربران، همواره اولویت اصلی “رزامین” است، برای همین ما برای حفظ رضایتمندی هرچه تمام تر مشتریان، امکان بازگشت و یا تعویض کالا را برای مشتریان در نظر گرفتهایم.
ارجاع و یا تعویض کالا طبق رعایت قوانین زیر صورت میگیرد:
- ازآنجاییکه “وب سایت رزامین” فروشگاه اینترنتی لوازمآرایشی و بهداشتی میباشد، لذا برای مرجوع و یا تعویض کالا طبق قوانین وزارت بهداشت عمل میکند.
- برای تعویض و یا ارجاع کالا ابتدا باید با بخش امور مشتریان تماس گرفته و هماهنگ کنید، لذا از انجام هرگونه ارسال و اقدام یکطرفه خودداری کنید.
- تعویض و ارجاع کالای خریداریشده تنها در صورتی انجام میشود که پوشش دور محصول باز نشده و برچسب ضمانت اصالت کالا دچار مخدوشی و خرابی نشده باشد.
- زمان ارجاع و تعویض کالا در صورت قابل ارجاع بودن، تنها تا 7 روز بعد از دریافت کالا امکانپذیر خواهد بود.
- مشتری مستلزم است در صورت مشاهده هرگونه صدمه و نقص ظاهری، از باز کردن بسته خودداری کرده و با بخش امور مشتریان برای ارجاع تماس حاصل کند، در صورت باز کردن محصول، شرکت مسئولیتی در خصوص ارجاع و تعویض آن به عهده نخواهد داشت!
- در صورت انصراف از خرید، درصورتی که کالای شما ارسال نشده باشد، میتوانید با امور مشتریان تماس حاصل کرده و سفارش خود را کنسل کنید.
- درصورتی که محصول خریداریشده توسط مسئول حملونقل دچار آسیب شده باشد، میتوانید صرف 24 ساعت با امور مشتریان “وب سایت رزامین” تماس حاصل کرده و برای ارجاع اقدام کنید.
- مطابقت شرایط ارجاع و تعویض کالای خریداریشده، توسط بخش امور مشتریان تعیین میشود و تنها در صورت تصمیم و تأیید این واحد صورت میپذیرد.
- تعویض کالا تنها در صورت موجود بودن کالای درخواستی از طرف مشتری در انبار، امکانپذیر خواهد بود.
- در صورت انصراف از خرید و کنسل کردن سفارش، مبلغ پرداختی صرف 3 روز کاری بهحساب مشتری واریز خواهد شد.